Home Съвети 6 упражнения, които можете да правите в колата си

6 упражнения, които можете да правите в колата си

Чакането в колата ви не трябва да е празно време. Опитайте тези прости и бързи тренировки с кола.

102
упражнения в колата

Освен ако не живеете в малък град, вероятно прекарвате повече време зад волана на колата, отколкото бихте искали – и чакането в колата, независимо дали за децата ви, съпруга ви, приятелите ви за споделено пътуване, може да се превърне в истинска загуба на време. Време, което бихте могли да отделите за тренировка, например.

Сега е моментът да „наострите“ уши, защото има начин да превърнете времето си за чакане в тренировка, споделят колегите от Fitnesizdrave.com. Просто следвайте тези упражнения за укрепване на тялото, докато стоите в шофьорската седалка. Използвайте тази тренировка, за да стартирате своеобразна фитнес програма или да разширите вече активния си начин на живот. Приберете топка за тенис в жабката за пълен ефект, но не се притеснявайте, ако нямате такава – тези упражнения могат да се правят и без топка, използвайки тялото си за съпротива.

Лесна тренировка за в колата

Забележка: Тези движения са предназначени за паркирана кола. Не рискувайте глоба (или нещо повече), като се разсейвате по време на движение.

Упражнение в кола за адуктори (вътрешна част на бедрото)

Поставете топка за тенис между коленете си и я стиснете силно с вътрешната част на бедрата, като задържате няколко секунди при всяко свиване. Изпълнете две серии от 15 повторения, за да започнете, работейки до четири серии с течение на времето.

Упражнение за гърди и рамене

С тенис топка между дланите на ръцете си, преплетете пръсти върху горната част на топката. Повдигнете лактите настрани в съответствие с гърдите. Започнете да бутате дланите една към друга, след което ги отпускайте. Почувствайте работата в гърдите и раменете си. Изпълнете две серии от 15 повторения, за да започнете, работейки до четири серии с течение на времето.

Кола автоматик – всичко, което трябва да знаем

Упражнение за предмишници

Укрепете предмишниците си, за да ви помогне в градинарството, тениса, планинското колоездене или всичко, което изисква силен захват. Увийте пръстите на едната си ръка около топката за тенис и я стиснете с максимална сила за една секунда, последвана от една секунда отпускане. Изпълнете 15 повторения от всяка страна, като се стремите към две серии с всяка ръка.

Прасци – упражнения

С двата крака плоски на пода на колата, изпълнете 20 повдигания на пети с всеки крак. Редувайте страните и завършете две серии за всеки крак. За да увеличите трудността, поставете топката за тенис под топката на стъпалото и завършете повдигане на краката с по-голям обхват на движение.

Коремно упражнение

Седнете изправени на седалката на колата си, като направите права линия от опашната кост до темето на главата си. Изтеглете пъпа към гръбначния стълб, преди да ангажирате коремните мускули. Съсредоточете се върху долната част на корема, точно под лодката и над срамната кост. Задръжте ангажираните мускули за петнадесет секунди, работейки до една минута. Изпълнете 2-4 серии.

Упражнение за глутеуси (дупе)

Тонизирайте дупето си, като използвате подобна техника, както направихте с горното упражнение. Включете преяждане, докато седите изправени на седалката. Задръжте ангажираните мускули за петнадесет секунди, работейки до една минута. Изпълнете 2-4 серии.

И накрая, поглезете се с един заслужен масаж на краката. Свалете обувките си и поставете топката под стъпалото на крака си. Търкаляйте топката през цялата долна част на крака си, освобождавайки плантарното сухожилие. Прекарайте толкова време, колкото е необходимо, за да се почувствате напълно спокойни.